Wymiana oleju zależna jest od zaleceń producenta, w instrukcji obsługi samochodu. Należy jednak pamiętać o regularnym sprawdzaniu oleju. Dla optymalnego smarowania poziom powinien zostać utrzymany pomiędzy punktem średnim i maksymalnym na skali widniejącej na bagnecie. Różnica pomiędzy maksymalnym a minimalnym punktem na skali, wynosi ok. 20% w ilości oleju w misce olejowej. Oznacza to, że jeśli poziom oleju jest niski, musi on pracować 20% ciężej i z mniejszą ilością dodatków. Typowy przebieg, do wymiany zakładany przez producentów, to 15-30 tys. km lub 1 rok. Niektóre samochody, korzystające z oleju typu "long life", mogą na nim jeździć nawet 30 tys. km. Jeżeli poruszamy się głównie po mieście, na krótkich dystansach, to uzasadnione jest skrócenie przebiegów pomiędzy wymianami oleju np. z 15 tys. do 12 tys. km czy z roku do 9 miesięcy.
Zaleca się wymianę płynu chłodniczego co 2-4 lata, wskazówki  w instrukcji obsługi samochodu. Zdaniem mechaników wymiana płynu chłodniczego powinna być przeprowadzana nie rzadziej niż co 5 lat. Bez przyrządów możemy wykryć tylko zbyt niski poziom płynu. Zwykle jego ilość sprawdzamy między znakami minimum a maksimum na zbiorniczku wyrównawczym (zimny silnik). Parametry określa przyrząd, który pozwoli ocenić temperaturę zamarzania płynu. Zbyt wysoka oznacza konieczność wymiany płynu
Z uwagi na stosunkowo małe obciążenie płynu w układzie wspomagania kierownicy ograniczamy się jedynie do okresowej kontroli poziomu płynu. Jeśli jest go zbyt mało, konieczne jest uzupełnienie braków. Przy niedoborze może pojawić się charakterystyczne "charczenie" układu wspomagania, szczególnie przy mocno skręconych kołach. Napełnianie układu od nowa jest zwykle związane z wcześniejszym demontażem wspomagania i dlatego to zadanie przeprowadza mechanik. Po zalaniu świeżym płynem układu skręca się koła od oporu do oporu (przy pracującym silniku) i uzupełnia stan oleju
Płyn hamulcowy jest odpowiedzialny za przenoszenie ciśnienia hydraulicznego w układzie hamulcowym. Ma on właściwości higroskopijne, oznacza to, że jest podatny na wchłanianie lub nawet wiązanie się z wodą Chyba nie ma większego koszmaru dla kierowcy, gdy naciska na pedał hamulca, a auto nie reaguje. Taka sytuacja może mieć miejsce, gdy zaniedbasz układ hamulcowy. Jak tego uniknąć? Wystarczy, że co 2 lata lub co 40 000 km wymienisz płyn hamulcowy. Ma to swoją dodatkową zaletę. Przy okazji wymiany płynu można sprawdzić stan klocków, tarcz, zacisków oraz przewodów hamulcowych
Filtry są typową częścią eksploatacyjną w każdym aucie, i podlegają regularnej wymianie. Nie warto zwlekać z wymianą filtrów ani poświęcać czasu na ich czyszczenie, ponieważ w większości przypadków będzie to jedynie pozorna oszczędność. W każdym samochodzie znajduje się kilka filtrów – wszystkie mają różne funkcje, jedne bardziej, a drugie mniej ważne, trzeba je jednak systematycznie wymieniać
Jak przygotować samochód do przeglądu technicznego? Przygotowanie sąmochodu do przeglądu technicznego jest bardzo ważne .Nelezy wykonać to przed przegladem aby zapoznac się z faktycznym stanem technicznym naszego samochodu ,jest to ważne również dla naszego bezpieczenstwa – po sprawdzeniu stanu technicznego należy usunąc usterki. Zawsze lepiej zrobić to przed przegladem technicznym , efektem zlego stanu technicznego pojazdu będzie brak wpisu do dowodu rejestracyjnego.
W zależności od modelu i wyposażenia pojazdu możemy diagnozować silnik, system ABS, immobilizer, panel wskaźników deski rozdzielczej, system poduszek powietrznych, sterowanie okien i drzwi, automatyczną klimatyzację, automatyczną skrzynię biegów, centralny komputer sterujący, funkcje komfortu, radioodtwarzacz, TV/DVD i wiele innych
QUICK DETAILING:

Usługa przeznaczona dla aut które mają lakier w dobrym stanie bądź już wcześniej przeszły korektę . Ma na celu likwidację
drobnych rys, hologramów wydobycie głębi koloru oraz zabezpieczenie powierzchni.
Czas wykonania usługi to kilka godzin w zależności od stanu auta (ok.6godz).
W skład czynności wykonywanych przy aucie wchodzi:
Mycie nadwozia, felg, nadkoli.
Dekontaminacja lakieru (glinowanie, usunięcie związków organicznych z lakieru, żywicy z drzew, pyłu z klocków hamulcowych)
Nałożenie i spolerowanie maszynowo politury nabłyszczającej i oczyszczającej lakier (usunięcie drobnych rys)
Nałożenie dressingu na elementy gumowe, winyle, opony
Czyszczenie szyb
Zabezpieczenie lakieru woskiem naturalnym (Collinite, Meguiar’s, Dodo Juice itp)

POLEROWANIE DWUETAPOWE (Częściowa renowacja lakieru) :

Usługa przeznaczona dla aut ze średnio zniszczonym lakierem. Czas wykonania ok. 1 dzień Czynność ta obejmuje oczyszczenie lakieru i przygotowanie jak w przypadku usługi quick detailing, Następnie usunięcie rys i wydobycie głębi koloru (Usuwane jest 50-70% rys w zależności od stanu lakieru) , po polerowaniu resztki pasty są usuwane, nakładany jest wosk i dressing do pielęgnacji elementów z tworzyw sztucznych oraz opon.

PEŁNA RENOWACJA LAKIERU:

Usługa przeznaczona dla użytkowników , którzy chcą doprowadzić stan lakieru w swoim aucie jak najbliżej do stanu salonowego. Czas wykonania od 2 do niekiedy nawet 3 dni.
Jest to kompleksowa odnowa powierzchni lakierniczej samochodu.
W skład usługi wchodzi:
 Oczyszczenie lakieru
 Glinowanie
 Pomiar grubości lakieru czujnikiem cyfrowym
 Polerowanie wieloetapowe ( przeważnie trzy – cztery etapy pozwala usunąć ok. 90-95% rys)
 Usunięcie resztek pasty polerskiej
 Nałożenie wosku
 Nałożenie dressingu do pielęgnacji opon i tworzyw sztucznych
Polerowanie reflektorów
Podczas użytkowania samochodu, lampy ulegają powolnemu, zużyciu. Czynniki zewnetrzne takie jak promieniowanie UV, kurz, piasek, kamyki powodują ich powolną degradacje. Co jest powodem utraty ich walorów wizualnych oraz użytkowych świateł. Zmatowienie, rysy, zżółnięcia reflektorów obniżają emisję światła, co prowadzi do punktowego rozpraszania światła. W tej sytuacji nie zawsze konieczna jest wymiana reflektorów samochodowych na nowe, istnieje możliwość przywrócenia ich walorów do początkowych. W tym celu dokonuje się usunięcia zniszczonej, zżółkłej powierzchni poprzez zastosowanie odpowiednich materiałów ściernych. Następnie na reflektor nakładany jest specjalny preparat, którego celem jest wypełnienie mikrorys powstałych podczas ścierania zewnętrznej powierzchni. Nasza firma zajmuje się polerowaniem kloszy lamp samochodowych oraz usuwaniem rys wszelkiego rodzaju z kloszy.
  W efekcie otrzymujemy reflektor o własnościach świetlnych  oraz wizualnych porównywalnych do nowego.
Zaletami polerowania reflektora są:
- krótki czas naprawy (ok. 1 h)
- zabiegu dokonuje się na samochodzie, bez konieczności demontażu lampy
- koszt naprawy nieporównywalnie niższy w stosunku do wymiany lampy na nową
- przywrócenie właściwości estetycznych i użytkowych naprawianego elementu
- poprawa widoczności w nocy
- brak konieczności ustawiania świateł, co ma miejsce przy wymianie
- zabezpieczenie reflektora przed ponownym utlenianiem warstwy zewnętrznej porzez zastosowanie warstwy ochronnej UV

  WAŻNE :

- koszt renowacji jednej lampy od - 50 zł (w zależności od stopnia zużycia, rodzaju lampy)
- czas oczekiwania - 1 h
Wykonyjemy rowniez naprawy zawieszen ,rozrzady ,remonty silnikow ,wymiany ukladow wydechodych ,konserwacje podwozia oraz wiele innych. Jezeli masz jakiekolwiek pytania prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.